Saturday, June 4, 2011

Doli, TTDI

selepas balik dari empire kami ke doli nak makan kuew tiaw. oh zcat peminat tegar kuew tiaw. katanya dia boleh makan setiap hari. oh maafakan i. i tak pandai masak kuew tiaw. sila dapatkan di kedai2 berhampiran.

ini ialah cawangan doli di KL. kami sudah makan di Taiping!





RM12.00


sebelum makan baca Bismillah ye..
again thanks to him. Yeay!

Previous Post
Next Post

About Author

9 comments:

  1. Sejak Kak Azie sekolah lagi, kuey teow di Taiping memang sangat popular.

    Kini dah banyak cawangan Doli ni, kan? Memang syiok layannn...


    Asal JumAAt jer, Sedekah Pisang...

    ReplyDelete
  2. Doli?xpernah dgt..femes yer eri chan?
    sedapnya kuew teow tu..portion dia pun besar..

    ReplyDelete
  3. AA; yer memang kuew tiaw terbaik setakat ni..tpi saya masih teringat kelazatan kuew tiaw yg saya makan tahun 1994 di Langkawi..sedapnya.......

    hanim; memang besar dan banyak, selalau tak abis, zcat kena makan kan..hehe

    ReplyDelete
  4. salam kenal...
    sedap nampak char kueh tiew tu...

    ReplyDelete
  5. zino; memang sedap. kalau yang biasa2 punya RM6..bergantung pada lauk pauk dalam kuew tiaw

    ReplyDelete
  6. ratu tak makan kuew tiew.kenyal2...takble telan...

    ReplyDelete
  7. camni aku nk jejak taiping la..si ann dah pegi..aku yg tak pegi..nama lahir taiping

    ReplyDelete
  8. ratu; rugi ar...nikmat tau

    pepel; ko bawak la pak hencik ko mkn sekali..

    mimy; ko lahir tepeng ke?

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.