Thursday, June 9, 2011

Ipoh - Taman Jepun

petang di Ipoh sangat panas. terik. kemudian hujan renyai2. kitorang baru nak pergi taman Jepun di Taman D.R. itulah panggilan kat taman tu. apa nama penuh dah lupa. orang2 Ipoh tahulah kot. bila ujan dah berhenti, pergi jalan2 kat taman kejap. takdela besar mana pun...kecik je..





layak jadi model taman jepun sebab keler sedondon..haha





masa ni stomach cramp. giler sakit tapi tengah menahan diri


sayonara!

Previous Post
Next Post

About Author

7 comments:

  1. ada..fullhouse..hehe..tah takde pulak org nak buat ek..

    ReplyDelete
  2. ni edisi kenal MIL ke jalan jalan ipoh nok

    ReplyDelete
  3. i loike the bridge :D
    x sempat lagi meronda dlm ipoh ni..kalau pergi pun just pegi umah sedara-mara pastu balik..

    ReplyDelete
  4. cantik arr tempat nie.. apsal aku tak tahu ade kat Ipoh? hahaha..

    ReplyDelete
  5. MDT & neena; skrg dah tahu jadi sila berphotogediks kat sane...okayyyy

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.