Ahad, 12 Jun 2011

Buku2 Fixi - Aku Dah Ada 3!!!

oh bukan ulasan yang aku nak buat. tapi kegembiraan setelah mendapatkan buku2 fixi. aku dapat kougar (tengah baca), dendam & pecah.

buku2 ni digebang dalam blogserius. aku baca sinopsis je..sikit2 pun dah bagi hati tebuka. wah wah wah dah berkurun tak beli novel. aku bukan jenis beli novel jiwang karat. dan aku lagi semangat bila zara dah buat ulasan lepas dapat izin dari bos fixi; Amir Muhammad

zaman membaca novel romantik melayu dah berakhir setelah tamat zaman degree. kemudian aku beralih pada Ramlee Awang Murshid sebab dia ex-student UKM. kira bangga la satu Uni.kekekeke..anyway aku naksambung membaca..

kougar bagi aku ulasan setakat ni, kisah2 budak perempuan kampung datang bandar bekerja keras dan jadi andartu. kemudian mak dia sibuk2 suruh kawin. eh macam aku pun ada..tak kawin2 kan...hahahah..nasib aku jumpa lelaki baik. ;p..

selamat sunDay!

3 ulasan:

  1. ada sorang budak opis aku suka baca novel camni...best sgt ke weh

    BalasPadam
  2. ratu tgk gak jalan citer..kalau kena ngan kepala mmg layan.tp pape pun ttp ske jenis2 comedy romantik.terapi utk diri sndiri bila stress :)

    BalasPadam
  3. baca buku ni tak stress tapi ending memang tak sangkala..anyway cerita kougar tu rasa mcm cerita sebenar je....

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.