Jumaat, 24 Jun 2011

Uptown Hawkers

selepas solat Isyak kat TTDI, kitorang menuju je uptown plak nak makan2. aku rasa nak sup jek...lalu order please!

air longan/mata kucing...ermm tapi aku tak suka sangat..ni zcat punyala

yeah epal hijau dengan asam boi,,sedap betul

cecah kerang rebus

kerang rebus
sate kerang..actually zcat keluarkan 1-1 isi kemudian cucuk buat2 macam sate. tapi aku makan 1 je..sebab kerangnya separuh masak..yuckkk

sukala makan kerang berdarah..errr

lepas tu makan popiah lagii RM3

aku makan kuew tiaw sup je. RM5..sedap yooooo
kat sini parking memang susah nak dapat. kitorang masuk je parking berbayar. alah RM1 je.....

4 ulasan:

  1. alamak..?kerang separuh masak???trus terbayang kemerah merahan dia sedang tersengih2..

    BalasPadam
  2. menarik la food ni uptown damansara ke nokkkkkk.....mau terjah ni

    BalasPadam
  3. aku biasa makan dekat sana...rasanya aku tau dekat mane ni

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.