In

Make Up Remover Biore..Memang Terbaik!

yeah....
terbukti sudah. aku telah mula memakainya sejak seminggu yang lalu. pencucian amat berkesan. tak perlu cotton pads, tak perlu cotton buds..tak perlu cleanser. pump 2-3 kali kemudian gosok2 seluruh muka. bila tang mata tu tutup mata ok...kemudian bilas je muka dengan air..

selamat tinggal yang lain2..kalau dah yang ni abis...tak jumpa kat kedai2 berhampiran dan terpaksa guna jugak remover barulah aku beli....huhu..memang best..

watson 's jual RM23..kalau beli 2 RM38.80..kalau kat guardian jual RM22.90.. sekarang sale dalam RM19++
tapi aku beli masa sale RM16+++.. tiba2 rasa rugi pulak tak buat stok..bila lagi harga nak runtuh....

girls..selamat mencuba..tak tipu..dulu tengok Mimy pakai, aku wat blur sebab masa tu tengah habiskan Elianto.now...no turning back....

Related Articles

7 comments:

  1. virus gak ni...nk g servey la kalau murah nk jugak...

    ReplyDelete
  2. tu la aku cakap ko tak cayta..nah rasakan sendiri

    ReplyDelete
  3. ratu; virus mimy sangat menakutkan...dia ada unsur2 memujuk yg kuat...

    mimy; yelah ko....

    ReplyDelete
  4. hari ni try pakai eyeliner bawah mata...yg jenis waterproof. sekali cuci dgn biore ni hilang jugak. pergh mmg terbaik..sila2 beli...dah jimat beli make up remover & cotton pad & buds

    ReplyDelete
  5. aku dah beli tapi tak pakai lagi...oil makeup remover yang lama masih ada lagi

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...