Thursday, June 9, 2011

Ipoh - Jalan2 Sekitar Bandar

ha..dah sampai Ipoh jadi lapar....tengok2 jugak stesen Ipoh macam ke hapa...hahah




ke hulur ke hilir

saya dah sampai!
tak lama menunggu kami pun dibawa pulang oleh ayah tiri zcat. sampai je rumah, makanan semua dah siap. mama zcat pulak tengah bersolat time tu. kami pun tunggula nak makan sama2. macam2 lauk ada..sehingga lupa nak snap..ada paru goreng, udang masak sambal goreng, kuah dalca paru + sayur-sayuran, ikan goreng, sambal, ada keropok lagi...full perut..siap bertambah.

lepas dah solat jamak, kami keluar berdua je naik kereta mama zcat pergi Tesco Ipoh. ada 2, 2-2 pergi semata2 nak pergi Cosway. zcat nak beli barang.






putu perak. satu 60sen. layan la makan petang kononnya..hehe



kuih pau kacang makanan wajib aku...tapi initi dia rasa biasa2 je...

Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. Best mak zcat nampak sporting, walaupun eri-chan tak cerita detail..

    ReplyDelete
  2. pau sedap tanjung malim la...wah mil masak...kemain ko kan

    ReplyDelete
  3. putu perak? ermmm.. tak penah try aku lagi beb..

    ReplyDelete
  4. mimy; mil to be InsyaAllah kalau dah itu takdirnya..kekekek

    neena; sila try..kulit dia dari tepung beras dgn tepung pulut.. ko rasa kenyal2 mcm makan onde2

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.