Rabu, 4 Januari 2017

Likes

Kalau post gambar kat IG bila ada orang like, cepat je nak tengok siapa yang like ni... kalau kawan2 yang dikenal sama ada dalam alam maya atau pernah berjumpa ke perasaan macam okkkkk... tapi kalau ada orang tak dikenali like, cepat2 pergi profile orang tu nak cek dia tu siapa?

Kadang2  bila orang2 macam tu like gambar aku post, aku pun mulalah follow dia...tapi kalau dia ni peniaga online payah sikitla... maafla ek..

Kadang2 mood nak shopping online datang aku pulak yang pergi cari peniaga ni...tapi i tak LIKE la yang hashtag tah apa2 kat barang jualan dia...sehingga aku rasa KO NI BIAR BETUL?

Sukatilah kan...apa aku nak sibuk pulak cuma kadang2 memang nak gelak pun ada..

Dah 2017 baru tahu macam mana cek balik gambar mana aku like kat IG. Ceh..lembab betul.



0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.