In

Pandangan Aku Donald Trump Menang Pilihanraya Presiden Amerika Syarikat Untuk Tahun 2016



Wanita tak layak jadi pemimpin. Cukup memimpin dalam kalangan jantinanya sebab Allah lebih tahu kemampuan wanita ni berbanding lelaki

Aku dah agak Trump akan menang memandangkan sikap Hillary tu...aku pun takdelah nak menyokong lebih. Tapi bila tahu sikap Hillary yang macam talam dua muka tu lebih baik kau hadap je kelancangan mulut si Trump dan pandangan dia tentang Islam.

Berapa ramai selebriti Amerika yang menyokong Hillary..dok kempen gila2 sebab aku baca dailymail.co.uk hari2 kot. Media semua sokong Hillary..sebab apa kau cari sendiri..hahaha...

Kalau Hillary menang maka kuasa wanita yang diharapkan tu akan menjadi nightmare kot. Kau mampu nak hadap feminism?

Kita tahu Islam tak melayan Wanita dengan teruk. Kesamarataan tak mungkin ada antara dua jantina ni. Tapi KEADILAN ada!

Jadi ikutlah panduan Al-Quran bukan ambik sekerat2 untuk kepentingan diri hidup kat dunia ni. Kat dalam alam barzakh esok berapa ramai yang nak balik dunia untuk buat amal ibadah seikhlas mungkin.

Tak payah masuk kubur masa nazak dah menyesal semua tak guna sebab malaikat maut tak pernah lambat sesaat.

Related Articles

1 comments:

  1. jeng2 jeng..
    tak tahu pe nasib palastin, bertambah teruk la
    lantang bersuara anti-islam..dammm

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...