In Aqlan Shah

Hari Ni Malas Masak...Tapi Rebus Pasta, Ramen Dan Sup Cendawan

Ye walaupun masih ada udang dan daging steak yang boleh je dimasak tapi sebab malas tu datang maka kita makan Ramen je.

Untuk Aqlan kita bagi dia makan pasta dan sup cendawan. Sebab itu antara makanan favourite dia yang senang sangat nak disediakan.

Zcat pun pergi kursus hari ni jadi dia maybe makan apa yang disediakan oleh penganjur kursus.

Dah puas main tidur jelah kan. Budak...

Related Articles

2 comments:

  1. Hehe. Mmg ade hari tu kt rsa mls sgt nk msk kan.. maka.. msk y simple y ape y tlntas je la

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. sebab ada anak kena berusaha sikit..hehe

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...