In Aqlan Shah

Adakah Bergetar Perasaan Kau Bila Disentuh Lembut Oleh Tangan Anak Kecilmu

Ya..perasaan aku bergetar..kadang2 aku boleh mengalirkan airmata. sebab jejari diorang halus. lembut.

bila baring disebelah, Aqlan akan mengusap lengan aku sampai tertidur. siapa yang tidurkan siapa ni? haha.

kadang2 borak dengan laki, kami tak faham macam mana orang dera anak/budak. lebih2 lagi kalau diorang masih kecil. tadi aku baca ada budak umur 8 bulan didera pengasuh hari2. maknya tak sedar hingga dibawa ke hospital kerana hidungnya berdarah. lebih2 korang bacalah sendiri. aku bab ni hati tisu sikit, sebabnya aku mudah keluarkan airmata. hahaha...Neng Yatimah sangat aku ni...sesuai..!!

11/3/2014

16/3/2013

25/3/2013

kalau korang keluar air mata tengok gambar sentuhan dengan Aqlan ni masa dia dalam hari berpantang aku...korang pun hati tisu gak...

Related Articles

4 comments:

  1. Entah di mana akal fikiran mereka yang sanggup mendera itu... :(

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah sis ada peluang jg dikurnia anak oleh allah..alhamdulillah zuriat penenang jiwa... perawat duka.. saya dan suami belum berezki... kerna saya pesakit CA endometrial... saya bukan takat mengalir airmata ye sis..siap berhinggut2 menangis... sapa tanak anak tu..meh la bagi kat saya..sy tlg jaga molek2... :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah...ye ke..moga2 Nur dikurniakan juga seorang anak suatu hari nanti. ALLAH knows best for us. Diujinya kita ikut tahap keimanan kita dan juga untuk menambah iman kita padanya.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...