Wednesday, November 2, 2016

selamat ulang tahun ke-22 untuk Abdul Aziz atau nama manjanya....Uji. beliau ni lahir dalam bilik arwah bapak aku...ingat lagi masa tu aku pun ada dalam rumah...tiba2 kak Ma nak terberanak dah tak dan ke hospital atau klinik berhampiran..

Dilarang menciplak entry blog ini tidak kira apa tujuannya. Korang tulis komen, korang tanggung kata2 korang tu..haha..Mesej spam akan dipadam.

2 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.