Thursday, November 3, 2016

First Time Jalan Kaki Ke Shell Bawa Aqlan Beli Barang Makanan

Cuaca baik hari ni. Lepas zuhur bawalah budak Aqlan pergi ke Shell. Shell tu macam kedai runcit kitorang la. Tapi takde jual barang basahlah..

Aku cuba bawa Aqlan guna jalan yang tak banyak kereta. Hari ni kan hari bekerja jadi memang kereta laju2 takdelah. Dalam kawasan perumahan ni takde speed bump pun. Semua orang suka pecut..bawa rilek2 sudahlah..

Zaman memecut kereta dah berakhir sejak ada anak..

Sambil jalan2 tu lalu padang. Ada burung2 merpati. Jadi Aqlan happy la.. ada pokok2 yang daun2nya boleh disentuh..

Pergi balik 30 minit jugakla..


Ini je yang penting. KINDER JOY!
Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. geram dgn kinder joy, ank zie pun klu pergi kdi mesti ambil kinder joy..isi dlm bukn de pe sgt, mahal lak tu..huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu takpe. Tapi lain kali kalau ada sesiapa pergi Langkawi kirim beli Kinder Suprise. Murah sikit.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.