Selasa, 29 November 2016

Susun Atur Dapur Balik Supaya Lebih Kemas Dan Sebab Dah Boring

Dah duduk rumah kan ada je benda tak kena kat mata. Alih tu alih ni. Suka2 hati. Tapi yang berat2 kena tunggu Zcat balik sebab tak mampu den.

Tapi ada satu tong air tu berat sangat aku tolak juga ke tepi sebab nak guna ruang tu. Lepas tu rasa senak kat perut. Orang beranak czer ni memang lain macam kan. Dulu2 aku selalu je buat kerja2 kasar macam cat siling rumah..gergaji kayu untuk buat kotak kayu tapi sekarang aku rasa kurang upaya sikit.

Zcat selalu pesan buat kerja jangan sampai memudaratkan diri. Aku kadang2 tak puas hati juga sebab aku dah biasa...tapi dengar jelah cakap dia...

Setelah kemas2 semua aku pun duduk kejap ambik nafas. Eh nak duduk tengok TV dan makan juga kan... Nak sambung balik lepas Isyak.

Masa Zcat balik kerja dan tengok aturan dapur dia pun happy. Mestilah happy..kalau tak happy jangan harap aku nak atur balik ke susunan lama...hahaha.

Pantry guna rak Ikea jerr


Lepas Isyak sambung balik.. sampai puas hati tapi nak sambung lagi esok benda dan area lain pulak...sakit mata aku tengok benda sepah2 ni.

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.