In

KFC Zinger Burger New Campaign

i love zinger burger. ulang tayang makan berapa kali setahun pun tak kisah. belum jemu2 lagi setakat ini sejak diperkenalkan. tidak menghampakan sehingga kini. 

untuk kempen terbaru, aku makan Jumaat lepas. argh tengok iklan je terus nak jugak. nak makan tak sabar2. Julie & Lyn kenalah ikut..hehehehe..Cheezy Zinger Crunch memang boleh diulang tayang banyak2 kali...rasa bahagia bila makan...ehehehe..




sila ke KFC terdekat ye kalau tempting nak makan..hehehe...tahniah KFC sebab membuat aku bergoyang macam dalam iklan.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...