In

Munirah & Fathee Wedding

11 December. 11-12-10 senang nak ingatkan tarikh kawin kawan aku ni. well munirah is my friend since matrik UKM kat penang dulu. punyalah lama, diam tak diam dah 11 tahun kenal.

last time jumpa Munirah cakap takde boyfie pun..last2 kawin je hujung tahun.. jodoh memang tak disangka2la dia ni. apa pun tahniah. tak dapat borak lama sebab masa nak jumpa, beliau dah keluar dari bilik pengantin dan sessi bergambar dah bermula. anyhow rupa beliau memang beza sikit sebab tak pernah pakai mekap. kenduri beliau dikongsi bersama dengan 2 lagi adiknya. jimat. dan tempat makan dipisahkan mengikut jantina.

semasa di kenduri ni, jumpa ramai juga kawan2 lama. memasing macam dukung anak je...yang takde anak adalah beberapa kerat. hehe. aku sentiasa dukung anak tekak.
 Munirah & Fathee
 aku tengok muka fathee ni bila senyum maca muka Syeikh Muzaffar pulak
ok kitorang tak berjanji. masa jumpa di Bangi, tengok 2-2 orang pakai baju biru..ahahaha
pic ni dari BB zcat 5mp...lawa kan...berbanding SE aku..huhu

Related Articles

3 comments:

  1. wah kaler sedONdon...nice laaa anis..hihihihi

    ReplyDelete
  2. ala..kalau korang berdua berjanji pun rase2nye takde sape yg nak marah..agagagaga :)

    ReplyDelete
  3. nid; hahaha..terkejut gak masa naik keta..

    MDT; hahah takder eh...suker!

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...