In

Misi Cari-Beli-Pasang Sendiri Meja

dah pindah, mencari meja untuk memasak. aku berkenan yang ini.
RM99 do Tesco Ampang. 
tapi takde stok. kecewa..terus pergi Carrefour Ampang

 ok sekali tgk terus beli RM70. pasang sendirila..
 ada skru yg masuk
 ada yang tanak...
 kekaki
 meja
 guna L key untuk ketatkan
 punyalah payah.....
 siap!
 drawer untuk simpan sikat dan getah rambut
jadi meja solek..eheheheh...meja masak beli lain.

Related Articles

4 comments:

  1. ehhhh meja masak dah jadi meja solek pulak...
    macam2lah ko ni babe

    ReplyDelete
  2. hahahhahhahaha transformer apa nie nok....tetiba bertukar menjadi menda lain kan..hahahahah

    ReplyDelete
  3. tetiba jadi meja solek....apakah?? hahahaha...sah dah beralih arah kann

    ReplyDelete
  4. ehehehe..tapi ok wat jadi meja solek...takdela membazir beli. korang tgkla meja tu ada roda, tak sesuai buat masak, karang bergerak2 even ada kekunci kat roda.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...