In Mak

Balik Rumah Daaaaa... Tapi Lawat Mak Dulu

Oh hari ni nak kena balik Kinrara dah. Lama dah di Ipoh. Nak balik awal kena tahan dengan Mama. Dia nak juga kami makan sarapan dia pergi beli dulu. Elok si Aqlan tu pun tak bangun2 padahal kami dah siap semua.

Dalam jam 11 baru kami balik. Masuk kereta aku dah tidur dulu. Ngantuk sangat. Jalan pun takdelah jammed mana.

Sampai Kota Damansara dah lepas zuhur. Jadi solat kat situ jelah. Borak2 dengan mak dan abang Lut. Ajak datang rumah tidur semalam tanak. Sebab tiba2 abang sulung aku nak datang ziarah esok.




Pastu kami pergi tapau nasi ayam hailam damansara tu. Nak makan kat kedai, Aqlan tidur. Sambil2 otw balik rumah tu kami pun bincang nak masak apa esok. Bahan nak masak semua takde. Kena pergi pasar pulak. Takat nak buat puding kastard tu adalah.

Sampai rumah makan2. Kemudian nak mendobi ni. Sebab esok dah nak masak2 memang tak dan. Balik Ipoh je dah nak 5 hari. So pakaian memang banyak. Yang masuk mesin dulu kasi settle. Yang nak cuci tangan tu hold on jelah. Tu nak celup2 je pun.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...