In

Lagi...lagi.....Apa Yang Lagi Daaaa....???

apa lagi....dapat hadiah la..best sungguh. tahun ni ramai kawan2 bermurah hati bagi aku hadiah. sungguh bersyukur hambaMu ini Ya Allah. 

Senyum itu sedekah~hadiah paling murah. jadi aku rasa mungkin sebab tahun ni aku banyak senyum, jadi dpt tarik banyak hadiah..boleh fikir gitu?

Kali ni dapat hadiah apa pulak ek....hadiah ni dpt pada 20th July...daripada kawanku cik Ann yg bakal bergelar Pn Bujal tak lama lagik...lepas dia kawin dia tak jadik dah housemate aku.....tak lama jek lagi....aiseh citer lain lak selit2..hehe..kata nak tunjuk hadiah..eheheheheh..
beg hadiah misteri...yg penting tali beg kaler kuning..haha
c...HAPPY BIRTHDAY - kuning, faham x? hahaha
ni bukan kek gulung okies. zaman makan kek masa birthday dah berakhir ok..nak makan kek pergi beli sendiri..hehe
setelah dibuka2 ni lah dia..tudung Syria.. hehe merah hati, kuning & ungu. patut ar Mimi cam ke hape tak bagi aku beli tdg kaler kuning bulan nie..ehehehe..dpt hadiah rupanya....ehehehehe..suke suke..sukeRRRRRR

Related Articles

6 comments:

  1. Alhamdulillah.. rezeki melimpah ruah :)

    ReplyDelete
  2. Alahmdulillah rezeki eri chan..cantik kaler2 tudung tu..awk suka warna kuning yer?...

    ReplyDelete
  3. best2 dapat hadiah..wah purple tue aku suka...kuning??? errmmmmmmmm....:P

    ReplyDelete
  4. bessnyer dpt hadiah...nanti posing dgn tudung kaler yellow tu yer hehe

    ReplyDelete
  5. mr noble; tu lah syukur sgt2...hehe...

    mimy; ya rancangan kau berjaya itupun sebenarnya aku mcm dpt hidu sikit tp aku takdela berharap..kekekekeke

    hanim; ye kuning kegemaran sayaaaaa...

    purple; kaler purple no 2 la aku suka..kuning penuh keceriaan tahu tak..hehe

    posh; nak posing tdg kuning tulah kena tgk baju kaler pe yg sesuai..takle la semua kuning...kang mcm dolat lak..hehe

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...