In

Zoo Taiping Waktu Siang

hari tu punya entry pasal pergi zoo waktu malam. alkisahnya kitorg cuba la pergi beli tiket waktu siang dlm jam 6ptg. tp katanya kaunter zoo malam buka waktu mlm jek. sudahnya kitorg pun bergambar..hehe
 entrance dgn Julie
azrena enter-frame
 pastu nak kuar balikla konon..si azrena amik gambar blkg lak...
haha suka-suka tinggalakn Julie..
oh tidak Julie dpt kejar, abis kenala pasni...
yoyo"ooo aku bergaya, titibe ada makcik sekeluarga kat sebelah
 hehe akhirnya dpt bergaya dgn Julie dgn poyonyer..
azrena nak masuk gak gambo dgn aku tapi mood giler2
eh eh titibe ade Julie...waaa..hehehe
hehe adakah berjaya jadi gadis penghias pintu masuk Zoo?
masa ni Jeman takde sian dia dok dlm keta tunggu kitorg bergamba sakan. hik hik...

kredit kepada Julie~semua ni pics dari kamera beliau.


Related Articles

6 comments:

  1. hhaha! oo zoo ni mmg siang langsung tak buka la yer, patut aa asek posing amik gamba je :p

    ReplyDelete
  2. eh Mr Noble, siang bukak jugakla..tapi kitorg mmg nak pergi yg mlm punya..tapi mlm2 bukan nampak sgt semua binatang..

    ReplyDelete
  3. xpernah pg zoo taiping..tp org kata zoo taiping paling best bndaingkan ngan zoo negara..ceria jer tgk eri chan n kwn2 posing..

    ReplyDelete
  4. wah sampai ke tepen ko pegi zoo kan..napa nok zoo kl xbest ke?? hahahahaha....dah lama xg jalan2 kat tepen..lake garden kat area zoo tepen tue best kan...

    ReplyDelete
  5. hanim; zoo taiping besarla...ceria penting, sedih2 kwn pun lari nanti..buhsan..hehe

    purple; zoo KL dah puas la pergi...zoo melaka pun best gak weh...dah pergi tp gamba takde lak...hancus nak berblog takleh
    lake garden mmg cun woooo

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...