Khamis, 15 Julai 2010

Tenji ~ Masa Untuk Makan!!


shhhh..pengepit ni dr steel tp x beratla, takle lawan pengepit kat Gomonae
 actually ni pinggan no 3. no 1 tak snap gamba, tgk org lain snap, dan-dan aku je nak gak..Jeman la kena amikkan..
rasa ikan kod masak stim ni..sedaplaa...
tukang belanja tgh menikmati idop...
baskin & robbins perisa coklat chip..
dia buat aksi nak bagi je lebih...semua dia tibai lgsg tak share dgn aku..
tgu nak order waffle aiskrim lak..peminat waffle yg tegar
hati gembira setalah dpt, terserlah kat muka..YEAY!
aku pulak nak makan aiskrim Haagen-Dazs, Q pjg woo kat sini, masa cedok dah hampir habisla..
wuhooooo..sorila tak share okies..
jom tgk kuih, roti, pastri, kek, dan segala mak nenek dessert
Baskin Robbins kat dlm tau booth dia..
minum honey + ice lemon tea..
kuih japanese yg pelik2

4 ulasan:

  1. sedapnya aiskrim...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa maw jugak...maw jugak...maw jugak...jom belanja aku makan aiskrim...

    BalasPadam
  2. hamboi ko makan lupa diri nok..suh jeman belanja aku gak..hoho

    BalasPadam
  3. bessnyer tempat ni...ice cream pun yg bess punyer...ko saja taw buat terliur...hehe

    korang mmg cute couple laaa hehe

    BalasPadam
  4. purple weh....aiskrim ya..kau boleh makan ke time2 pregnant ni? aku mmg suke ice cream. aku aiskrim murah2 pun aku tibai janji aiskrim...

    mimy...aku tak pastila jeman nak tak banje ko aiskrim ..hahaha..takp2 aku banje ko tp bkn aiskrim2 di atas ya...mahal seh satu scoop dah RM5..pengsan tak puas mkn dgn 1 scoop nanti..

    posh..kekeke...asyik kena bg mkn je, lama2 aku pun gemukla...aiyyaaaa(cute? terima kasih..hahahaha)

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.