Friday, July 9, 2010

Part 4 - Masjid Tanah to KL

27 March 2010

pagi2 ni breakfast yome beli dgn mak dkt pasar. Kema dah sarat sangat tunggu masa je..lepas breakfast kitorg pergi tengok anak buah dkt Kolej Matrikulasi Masjid Tanah Melaka. abg Bad aku mengirim air penerang hati utk anak bujang dia ni ha...nak periksa katanya..final sem.
asrama lelaki.kesian sungguh bata2 jek dah 10 tahun katanya!
anak, isteri & suami.
nenek terus pegang kamera nak amik gambar Hadziq.
aina nak main keta ferrari cik Neng
kedewasaan anak buah aku ni melampau2 mcm bapak org sudah padahal umur baru 19 tahun
Kema menunggu hari..dah tak larat..
kerempeng. kesian...walaupun begitu, hati telah dimiliki..kekekeke
anak buah lagi tinggi la....apa kau mkn ek??
nenek bagi nasihat tu sila dengar..

lepas tu kitorg pergi rumah Cik Ann kat Melaka lak. dia ni jiran kitorg kat Koyan tp dah beli rumah kat Melaka. duduk sana dgn anak2 dia. baru kematian suami. nak buat renovation rumah pun lepas pergi bakar duit kat kubur suami dia? aku pun tak faham la...hehe..aktiviti agama masing2 kan..cik Ann ni keturunan Baba & Nyonya Melaka.

dah balik tu panas lak nak mkn ABC yome belikan tp tak umpphhh tp layan jelah. beli kat sebelah stesen minyak ni.
 kemudian lepas asar aku pun balik ke KL...jamm mcm haram beb...

Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. besor dah perut adik ipar ko..tak larat dah tu

    ReplyDelete
  2. weh ni gambo sebelum beranak beb...kan dah keluar Faqihuddin Hannan

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.