Khamis, 8 Julai 2010

Part 3 - Cherating to Segamat to Lendu

26 March 2010

lepas zuhur aku berangkat pulang. nak ke rumah yome di Lendu, jadi ikut short cut la masuk Gambang terus ke Muadzam Shah. lepas masuk Segamat ke Gemas dan Lendu la akhirnya.
makan jap kat Segamat. time ni dah jam 6 ptg. aku sesat time ni cari jalan ke Melaka. last2 ada la org yg hantar stok makanan bg tau. tukang masak dr Siam la..
 Sekolah Agama Segamat..hehe sape sekolah sini dulu angkat tangan!

lepas tu aku terus je drive.. hujan lebat ke ribut ke aku selamba. mak aku mmg byk berzikirla..kejap lampu besar, kejap lampu biasa. mmg thrill la mlm tu bwk keta...alhamdulillah sampai Lendu lepas Maghrib.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.