In

Masjid Wilayah

selepas mkn2 di Tenji, kitorg pun pergila masjid wilayah sbb masjid ni je plg dekat dgn hartamas. ooo ada byk van untuk rancanganImam Muda. so kitorg tgk2 jugak tp tak amik pot. 

masjid ni wat aku sesat jek. penat tau sesat..hehe..nak g tandas muslimah jauh woo..nak p solat tingkat 4 lak. dahle gelap nak naik tangga..aku naik gakla kan...titiber nampak la ada org baru selesai majlis nikah...huhu musim org kawin ke nak masuk ramadhan ni...asal aku g masjid ujg minggu je mesti ada org menikah..wah...wah..Allah dah bg signal kot..nak tawen gak..ehehehehe..

hujan yg turun petang tu sgt lebat. kitorg tunggu gakla sampai tinggal yg menitik2 susah nak benti tu..
yg tukang amik gambar ni semua Jeman la..time ni aku masih terhegeh2 sesat nak cari tempat aku letak selipar masa nak masjid tadi.. haha..sesat kat masjid ni, blm sesat lagi di Madinah. oh bila nak pergi ya..

Related Articles

4 comments:

  1. cantiknya masjid tue...memang kan..klu pegi masjid yang besar2 cam tue..kompom akan sesat punya..nak cari tempat letak kasut pun xjumpa..huahuhauhauahu

    ReplyDelete
  2. huahua...mi..tinggal aku sorg kebujangan pasni..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...