Khamis, 1 Disember 2011

Rojak Alor Gajah

last Monday hantar mak pergi alor gajah. adik aku pindah rumah dari lendu ke kasa height. katanya casa jadi kasa...kekekek..maksudnya casa ialah rumah.

rumah adik aku tengah renovate..jadi takdela aku nak bergambar even rumahnya cantik..tapi sepahla dengan barang semua baru je pindah.

lunch hour kita makan kat gerai2 dia sebelah pasar alor gajah..penuhnya.. nak parking pun siksa.

semata2 nak makan benda ni..sebab adik aku cakap inilah yang paling terkenal.

ini pinggan ke-2

pinggan pertama dah licin..semua zcat belanja. eh dia ikutla...jadi driver bila balik KL aku drive masa pergi je..kesan pancit larian Desa Park tak habis...penat woo naik bukit turun bukit

6 ulasan:

  1. acu pun dah banyak kali singgah sini
    suka kuah dia...sekali pegi beli kuah lebih buat stok kat umah :)

    BalasPadam
  2. Mimy; kuah dan kuih..memang sangat sedap. tak berminyak...crunchy.

    BalasPadam
  3. acu; ooo biasa pergi yek...sedapkan...mak pun tapau ..hahah

    BalasPadam
  4. condiment nampak macam biasa je...tapi sedap ek, leh cuba nih

    BalasPadam
  5. ann; memang nampak biasa2 je..sekali dah rasa..best..............

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.