Sabtu, 31 Disember 2011

Kisah 1 Hari Sebelum Bercuti Panjang

yup. 10 days leave. applied 4 days only. another 6 days is free. Selangor is awesome! free leave banyak setahun. tinggal pandai tak pandai je nak guna.

pagi 23hb ketika bersiap2 hendak ke ofis aku yang cuma 3km tu...aku terdengar beberapa suara lelaki diluar rumah. aku fikirkan kontratkor SYABAS sebab ada beberapa batang paip baru ditanam di kawasan rumah yang aku sewa. rupanya..

encik polis sedang bertenggek. aku ingat diorang nak ambil motor yang dah lama parking depan rumah aku tu.
motor semasa ada helmet. sekarang helmet dah takde

hari jumaat itu adalah hari terakhir aku bekerja pada tahun 2011. maka aku pun agak bermalas-malasan nak buat kerja. bos aku pulak half day. cantik..hahaha..sambil2 duduk atas kerusi yang semakin leper spannya...

bila lunch time aku nak mencuba restoran yang baru di belakang shopping complex. senang cerita betul2 belakang tempat buang sampah.

3 layer tea RM3.50 tapi bayar RM3 aku pun confuse. sedappp..meja kaca tu yang aku berkenan sebenarnya..
mee goreng mamak Ulfa yang try
bihun tomyam yang bolehla.....
yah sudah 8 hari cuti..ada lagi 2 hari je nak goyang kaki. sambil kemas rumah. hari ni sangat panas..tersangat panas.

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.