In

Kumpulan Gitar Rancak

kugiran ialah perkataan singkatan untuk tajuk di atas. dan aku menengok kugiran di hari perkahwinan CK pada malam hari. siap ada joget lambak. ko mampu? diorang menyanyi macam2 lagu..lepas tu yang dah lama gian tak menari mulalah buat aksi2 bontot tonggek dan tangan ke atas ke bawah. layan? pening aku. hahahaha..




daripada layan diorang ni...lebih baik aku...





balik hanya lepas makan durian sepuasnya. tuan rumah dah bagi hadap...kita hadapkanla sampai ketat seluar. hahahaha. thanks Kamal, this is awesome!

Related Articles

6 comments:

  1. ada kugiran keeeee..yer baik layan doyan..erk aku jugak lum merasa...sedehhh

    ReplyDelete
  2. wah sedap tuu . durian kunyit ke tu?

    ReplyDelete
  3. memang makan durian lagi baik....heheh..pulak2 orang belanja lagiiiiiiiiii baikkkkkkkkkkk..hehe.

    ReplyDelete
  4. rashid; tak tahulah jenis apa. tak pandai nak teka. pandai makan jek

    ReplyDelete
  5. durian kampung ni mesti sedap punya...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...