Isnin, 5 Disember 2011

PC Fair KLCC 2011

sabtu pergi PC Fair selepas selesaikan hal kereta kat bengkel. hal kereta cerita kat blog pasal kereta aku la...oh dah lama tak cerita kan pasal kereta...heheh...macam orang nak baca...update pun malas...

aku meneman zcat je seM499 size 7". memang menarik dan awesome la. tapi aku dah jatuh hati kat Asus...yang boleh cabut2 monitor dari keyboard dia...pergh awesome yo!

last2 aku yang tanak beli apa2 ni nak beli mouse pulak. kali ni nak wireless mouse. dah berkali2 beli mouse wired ni. bosan pulak. selalu pun mouse aku tak pernah lebih RM20. nak yang murah je tapi nak pakai lama2. last2 aku namapk wireless tapi RM19 aje... ahahahah...lagi best ni tapi brand tak terkenal la. sekali aku nampak logitech pulak...masa tu zcat tengah rambang mata pergi tanya pasal kamera.

er..er...aku dah jadi tak keruan...sebabnya salah satu adik aku dah pakai wireless keyboard & mouse versi logitech untuk new desktop dia. dahle guna tv 32" Sony Bravia jadi monitor buat main game...(er..er...aku jeles ke haaa?)

akhirnya..

mouse lama

bertukar!!!!




mouse pad ni dah lama tapi baru nak pakai..ahahaha


zcat beli router, dapat free bag...aku pun dapat..hahahaha..seronok pulak

zcat beli sd card Kingston, boleh buat lucky draw..aku la yang tukang draw...ha dapatla benda alah ni

kalau stress bolehla press benda alah ni....tapi...berbentuk hati................


5 ulasan:

  1. aku pun pegi PC fair tp malam sabtu...kitaorg tak beli apa teman si ekin nya boyfriend beli HTC tablet...boipren dia gila gadget la...aku pening nengok ramai org..serabut

    BalasPadam
  2. memula ingat tu nak gi gak..
    tapi last minute malas nak ngadap org ramai...
    sukalah yg 'heart' tu....

    BalasPadam
  3. rasp; saya ambil "hati"nya setelah dia ikhlas memberi. hehehe

    BalasPadam
  4. aku tak pegi sebab dah dapat bayangkan selautan orang alololo...stress ball tu aku sukak

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.