Ahad, 18 Disember 2011

Momen Indah

momen indah tercipta tanpa plan hebat. tanpa rasa. ia berlaku tiba2. bila ia berlaku anda rasai getar gembiranya.

bila anda kembali duduk berseorangan, momen indah yang terlintas di fikiran akan membuatkan anda senyum sendiri.

bila aku berjalan2 dengan emak, kadang2 ada perkara lucu yang berlaku membuatkan kami gelak. dan aku pandang emak dengan rasa terharu kerana aku takut tak dapat alaminya lagi.

ada masa dengan sahabat handai yang dah lama tak jumpa, apabila bertemu muka tentu sekali ada banyak perkara yang hendak dibualkan.  seandainya dah lama tak jumpa, maka elok sekali perkara yang dibualkan bukan pasal orang lain.

dan cubalah ingat setiap momen indah bersama pasangan anda, kerana itu mungkin akan menambah kasih-sayang anda berdua.

selamat berkasih sayang semua.

eh ini bukan entry hari kasih sayang, sebab hari2 saya sayang orang2 yang saya sayang. rugilah kalau sayang hanya sehari!

3 ulasan:

  1. momen indah akak masa akak kawin dengan suami akak...rindu sangat masa tu..

    BalasPadam
  2. banyak sangat momen aku nak ingat...blog aku banyak momen indah..baca balik yang lama buat aku sengeh sorang hahaha

    BalasPadam
  3. moment indah bagi aku cukuplah hanya simpan dalam ingatan...tak perlu kongsi dengan semua kerna tak semua merasai momentum nya kecuali org2 yang berkenaan saja...well u know what i mean...

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.