Jumaat, 30 Disember 2011

Antara Pilihan Diet Sihat


ada 2 pilihan rasa. vanilla & coklat. aku risau vanilla buat aku muntah, baik aku minum coklat. hakikatnya aku suka aiskrim vanilla. dulu2 aku selalu je minum susu tepung masa tu nak masuk usia 20..huhu sekarang dah nak lebih 30 baru nak minum balik. aiyoo tulang sudah tidak membesar la...kalau tak jaga, rapuh pulak yer. aku ni tak mahu dah tua2 tulang-belulang aku sakit dan lemah2. tanak menyusahkan orang

dari zcat. katanya elok untuk perut. 8 juta bakteria baik. er..aku cubala makan sebiji sehari je. aku perut selalu problem...senakla, sembelitla, masuk anginla..

7 ulasan:

  1. aku just minum fresh milk setiap malam dan yogurt blish setiap pagi

    BalasPadam
  2. Bagus betul Zcat kan? Sangat prihatin. :)

    BalasPadam
  3. susu ni dah jadi rutin aku pagi ngan malam....wajibb...

    BalasPadam
  4. i pun minum susu anlene nie...
    yg perisa coklat gak...
    sbb yg vanila mmg me tak leh telan...

    BalasPadam
  5. susu ni dah memang rutin aku pagi petang siang malam...dah jadi kemestian..siap makan pil kalsium gitu

    BalasPadam
  6. em pnh try minum vanilla dulu.takble masuk jugak.lgpun aku mmg tak minum susu.kalau minum pun yg cam air kotak kecik2 dutch lady yg perisa coklat atau stobery tu je.kalau yg anlene ni sdp lehla try...umo dh 30-an ni mmg byk nk kena jaga...

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.