In

Pose2 Party


reben emas ni RM5.90 dari cute living
tanduk rusa RM5.90 cute living
cekak2 ni ditaja oleh bos aku.
oreo cheese cake buatan bos aku. sedap weh. aku makan 3 keping. ala2 tak sedar diri gitu

cekak santa tu tak tahu berapa harga dia. Lyn tu dept lain..bos aku taja dept aku je..hehe

1st game - main duduk atas belon sampai pecah. aku takut belon jadi tak joinla.

2nd game main rebut2 kerusi
dan aku cuma pakai topi berbateri ihsan zcat. sepanjang masa la santa dan deer LED color berjalan..hahahah..nasib dah charge penuh bateri semalam

Related Articles

4 comments:

  1. hambik ko...besar2 orea tetep atas cake tu, buat keterujaan memuncak tau

    ReplyDelete
  2. ann; sedap giler kek tu. kalah secret recipe!

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...