Isnin, 26 Disember 2011

Kewpie Sandwich Spread

ini ialah kewpie sandwich spread kegemaranku. ianya datang dari Mydin groceries rack. and i love it. asalnya tengok tulisan dan terus berkata ini sandwich spread jepun. boleh makan ke? bila tengok ada tanda halal terus aku grab. ye kewpie memang asalnya dari jepun. sila lihat lamen webnya disini. tapi kewpie ini buatan dari kilang di merlimau, melaka. maka aku pun capai dan belilah. maka kehalalannya tidak ragu2 lagi. perg sedap seh...

310ml je. aku suka botolnya....senang nak picit. eh gambar botol next...hehehehe

asalnya aku nak beli mayonis biasa, tapi kali ni rasa nak try yang luarbiasa sikit.

sedap juga dimasukkan dalam telur dadar. terangkat. lepastu goreng telur dadar menggunakan olive oil. anda pasti amalkan diet sihat. hehehehe

7 ulasan:

  1. Oh masukkan dalam telur, pukul dan goreng ya?

    Atau masukkan masa telur dadar dah masak?

    BalasPadam
  2. yes...aku pun gunakan sandwich spread yang sama, ada jugak di JJ jugak. memang diakui rasanya sedappp sangat

    BalasPadam
  3. Erkkk...aku br tau kewujudan kewpie ni.....sedap ek.kena beli ni

    BalasPadam
  4. em kalau sedap ble cuba cari ni....thanks for sharing...

    BalasPadam
  5. kak azie; ya sambil pukul telur, masukkan mayonis..memang sedap. saya suka leyak 2-3 sudu besar. haha tamak.

    BalasPadam
  6. ann; kat JJ ada ya..senangla cari lepas ni kalau dha habis.

    BalasPadam
  7. mimy & ratu; korang tryla. memang sedap weh..buat cecah nugget pun sedap.

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.