Selasa, 20 Disember 2011

I Got Free Starbucks Coffee

last Friday dapat minuman kopi free dari Starbucks Ampang Point. wah masing2 beratur la kan...mula2 memang tak tahu. inga orang tertentu je dapat. sekali bos aku interkom katanya pergilah ambil take turn before jam 12 lebih ramai orang kan. aku pun segerala...walaupun pagi tu aku dah minum secawan kopi. hehehehe..



terima kasih kepada pihak starbucks kerana menyegarkan mata yang mengantuk di pagi hari. terutama ketika musim hujan dan audit ni...

berkenaan pasal diskaun 10% menggunakan J-Card tu kawan, sila gunakan sebelum 31 Disember 2011 ni. aku tak tahu la pulak jikalau tahun depan mereka bagi lagi diskaun.

ya chocolate-mocha memang sedap...hehehe..

3 ulasan:

  1. mimy; free...semua yang lalu starbuck dapat free. zcat kata mmg tiap2 tahun diorang buat cuma aku tak tahu exactly date

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.