In

Makan- makan Di Pasar Taiping

lepas balik dari kenduri CK, dalam hujan2 tu kitorang merayap jugak cari makanan. nak alas perut katanya... semalam tu dah makan doli...jadi apa lagi makanan best kat Taiping kena cari ni? haaaaaaaaaaaa...


Murtabak RM3 jer. bawang banyak dan sedap sangat. dari kedai Noor Taiping Gerai no 3.

popiah 60sen. Famous Omar Taiping Gerai No 1. tapi yang sedap tutup pulak Ella Popiah Gerai No 25.. last time aku makan sedap...yang ni layan jelah..harga sama je..

sate usus. tak tahu harga berapa. sebab zcat je boleh makan

Taiping Boy..makan2 sambil ingat zaman2 remaja dulu2. hehehe

Related Articles

6 comments:

  1. Lama sungguh tak ronda Taiping. Dulu suka makan Char Kuey Teow, Laksa dan ABC.. pastu ronda Taman Tasik Tepeng!

    ReplyDelete
  2. makanan taiping sedap ek nok..kena gi cuti sini la

    ReplyDelete
  3. LF; satay usus..memang rasa pun semacam..dah makan kelaur balik. errr...

    ReplyDelete
  4. kak azie; wah2 saya mengimbau kenangan akak..hehehe

    ReplyDelete
  5. mimy; pandai cari memang banyak je..hehe..aku untung zcat orang taiping..kekekeeke

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...