In

CK Wedding Reception At Taiping

ha..pergi taiping ni bersebab. salah satu sebab utama nak hadiri majlis sebelah pihak keluarga Kamal pula di Changkat Jering. saja ke sana hari sabtu lagi sebab nak rilek2..sambil2..makan mee udang, kuewtiaw doli, naik kuda, makan popiah, cendol..dan macam2 lagi la..nasib je tak pergi penang sebab cuaca asyik mendung je..dan sentiasa hujan.....

hehehe..sedara mara Ping pun semua lepak dengan kami...jadi dengan kami sekali ikut menghantar pengantin masuk ke halaman rumah..




ahhhh Yin Ping dah kawin!!!!!!

aku suka latar belakang pelamin ni

kami bergegas balik je lepas bergambar..sebab hujan hampir2 je nak turun..elok masuk kereta..1 km kemudiannya..hujan turun dengan lebat ya amat....



Related Articles

6 comments:

  1. ping comel kawen adat melayu tak nampak macam cina muka dah seiras laki sudaahhh

    ReplyDelete
  2. lepas ni ur turn pulak yer!!sedondon dah nampak!!!

    ReplyDelete
  3. nape zcat tegak je tu..ade bukak lagu negaraku ke...ehehe...jgn murah..gurau je...emm latar blakang dia mmg cntik.lgpun nampak cam lain dr yg lain.simple tp not bad...gandingan warna pun cantik..itam/ijau..

    ReplyDelete
  4. posh; i pun ternanti2 bilakah harinya..hahahaha

    ReplyDelete
  5. ratu; i pun bantai gelak tgk gambar tu. hahahah...hitam hijau lawa kan..macam luar biasa sikit, hari tu bila tgk je terus kagum..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...