Selasa, 13 Disember 2011

Mee Udang Kuala Sepetang

tahun lepas aku pergi makan di tempat yang sama, kalau rajin carilah entry kat bulan June 2010..tak kuasa aku nak link kan. kekekekeke..

tahun lepas aku makan tak sedap. tahun ni sedap weh...sehingga hari ini ingat weh....

kedai yang sama..okay tempat duduk je tak sama...kedai Mak Jah.
berhenti di Bukit Gantang, ada orang tiba2 tukar fikiran nak ikut kitorang pergi makan mee udang instead of pergi tengok sepupunya bertunang

Ira(husband kerja kat luar negara), Azrena(yang sepupunya nak bertunang) & Ping(mempelai)


mee udang laut RM10


kulit udang

hirup licin..

udang goreng

total semua sekali RM55.50. murah kan...kitorang dengar macam...biar betul ni?..

mee udang laut 3xRM10
mee goreng udang laut 2xRM10
udang goreng
air2 lagi aku tak ingat pulak..

dah halal...kata cashier itu..maka halal la yer...hehehe

10 ulasan:

  1. fuyyyyyyyyooooooooooo mmg murah.berbaloi perut mkn udang byk best.

    BalasPadam
  2. memang sedap kan...aku nak pegi makan lagilah, terkenang2 pulak

    BalasPadam
  3. ko tau x dh berhari2 aku dok ushaa...mana laaa tpt komen si anis neh!
    dia dh xbg aku komen ke??
    kehkehkeh! =P

    BalasPadam
  4. Kakcik pernah makan sekali mee udang banjir tu, tapi tidak mengujakan. :(

    BalasPadam
  5. aku tak jejak taiping makan mee udang bangi kopitiam pun jadi la...boliauuuuuu

    BalasPadam
  6. ann; memang terkenang2..tapi takdela sampai drooling...tapi kalau pergi taiping wajibla makan..

    BalasPadam
  7. kakcik; tahun lepas tak mengujakan kakcik...betulll..nasib baik je dapat kuah sedap hari tu..alhamdulillah

    BalasPadam
  8. mimy; tidakla aku nak makan kat kedai2 kopitiam ni...tak fresh..hahahaha

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.