Khamis, 8 Disember 2011

Biskut Kacang Tumbuk

kalau dah hantu biskut.................

Keluaran syarikat Budaya Impian Enterprise beralamat di Taiping. RM15 untuk 90 keping..kira2 RM0.1666 sen sekeping. 

ahahahaha..macam mana dapat murah? beli di kedai borong kat Bandar Baru Ampang la. berbaloi2 beli kat kedai ni..kalau2 la siapa2 nak buat goodies bag kan beli benda2 makan ni..punyalah banyak pilihan. sorryla aku tak ambil pulak makanan2 yang terusun di rak kedai borong tu.

jadi inilah biskut paling sedap kat tekak buat masa ni. aku ni suka buat stok kudapan kat rumah..sambil2 tengok TV, blog...kan....

untuk yang bertanya kedai ni dimana.....


12 ulasan:

  1. mmg feberet gak kacang tumbuk ni masa kecik2 dulu smpailah skang ni.sedap.tp skang punye susah nak cari yg cam dulu.skang punye dahlah makin kecik pastu isi dia peroi (mudah hancur) kalau dulu2 punye mampat...tu yg slalu jual2 kat supermarketla.packaging dia pun lain.yg ni sedap tak?

    BalasPadam
  2. masa aku kawen bercita cita nak masukkan doorgift kacang tumbuk dalam beg mengkuang tu...ntah napa dpt lambat sgt...tak jadi..lupa seketika...kalau la dari dulu aku tau ada murah gini konpom...sebab byk produk cina la kacang tumbuk kat KL ni

    BalasPadam
  3. sedaptu.. memang best kalau buat kudap2 depan tv

    BalasPadam
  4. ratu; yang ni memang sedap. i tak suka makan yang keras..yang ni masuk mulut dia hancur perlahan2

    BalasPadam
  5. mimy; kedai borong ni kedai cina jugak. tapi makanan dia variasi. takpe kang ekin nak kawin ko boleh datang beli. dekat je dengan area pasar malam BBA

    BalasPadam
  6. cho zila; depan TV..dan juga depan PC. heheh

    BalasPadam
  7. ann; dekat aje dengan rumah lama aku kat kedai2 BBA. one day aku tunjuk...takpun next time aku amik gambo kedainya. hehehe

    BalasPadam
  8. update 14/08/2018
    product ni masih ada jual kt kedai. Sebiji rm0.20

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.