Khamis, 22 Disember 2011

Hadiah Parti Krismas & Cabutan Bertuah

yah lanjutan parti krismas pada lunch hour yang berlarutan sampai 2 jam dan birthday party pada jam 5:30 melarut nak sampai 2 jam juga..ada ke? mentang2 la diberi kebebasan...habis semua waktu guna untuk bergembira ramai2..hehehe

wrist purse ni sangat diperlukan ketika ini. aku memang dah takde yang cantik dan molek! thanks Emelia!


kena teka2..tapi tukang beri dah beritahu awal2..jadi senangla aku sebut je nama dia. hehe siap kena bercakap di mikrofon. hadoii..

yang inilah hadiah cabutan bertuah. ko pinggan bunga2 ni aku dapat 8 keping. pinggan kaca. ah happynya!
walaupun takde dinner office dah hampir 2 tahun, at least party ni menggembirakan staf2. thanks pada management office yang bagi idea ni.

6 ulasan:

  1. takde dinner takper yg penting company kasi hadiah...tingat company lama siap beli hadiah rega RM10 buat exchange gift bessnyer

    BalasPadam
  2. ahh jeles...aku mmmg nak wristlet...huwaaa ko best ar free

    BalasPadam
  3. mimy; aku kena keluar duit beli hadiah untuk orang jugak..hehehe

    BalasPadam
  4. pinggan tu cantik babe...pastikan aku datang rumah, ko hidangkan makanan dalam pinggan tu nanti ek

    BalasPadam
  5. ann..aku taulah ko suka pinggan rose..kansss

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.